haanniis Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hej! :D det är så att jag inte får min m3 grej att fungera så att jag inte kan spela spel. m3 grejen e så att man laddar ner och sen kan spela... men mina spel funkar inte!! om ngn har m3 grejen skicka ett meddelande!! SNÄLLA, alla spel jag vill spela funkar inte :( Tack!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 harru lagt in systeminställningarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) Du behöver troligen som sagt en mapp med systemfiler/inställningar på ditt MicroSD. Kolla M3's hemsida för en guide M3 är skit btw. EZ Flash är mycket bättre imo. Redigerat 27 November 2008 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det kan va så att du har lagt in spel från andra ställen. Om du har ett europeiskt M3 så kan du bara lägga in EU-spel på det. Om det inte är det så är det systeminställningarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg