PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Men vem är Dry Bowser? Detta --> http://images.google.se/images?q=Dry%20Bow...sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Men vem är Dry Bowser? Detta --> http://images.google.se/images?q=Dry%20Bow...sa=N&tab=wi olol. Vi har redan svarat på det. -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Men vem är Dry Bowser? Detta --> http://images.google.se/images?q=Dry%20Bow...sa=N&tab=wi olol. Vi har redan svarat på det. -.-" Jao, men inte sett bilden lille vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Harungefär hälften kvar. Men då jag hade min sista skoldag i fredags så kommer det nog bli liet spelande denna veckan å då ska jag se till och fixa "resterande" ^^ några av dem iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Harungefär hälften kvar. Men då jag hade min sista skoldag i fredags så kommer det nog bli liet spelande denna veckan å då ska jag se till och fixa "resterande" ^^ några av dem iafLycko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Vilken är eran favoritkaraktär då? Just nu är min toadette :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Vilken är eran favoritkaraktär då? Just nu är min toadette :) Grand Pirx: Baby Peach - Rally RomperTime Trials: Funky Kong - Torpedo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Nu har jag Rosalina från Super Mario Galaxy :P Men hon är inte min favorit karraktär :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 lite irriterande att man måste ha en sparfil från mario galaxy för att få alla karaktärer. men lär ändå skaffa det en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Vilken är eran favoritkaraktär då? Just nu är min toadette :) Waluigi, Peach, Bowser Jr. och Wario. Redigerat 16 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Diddy kong med Mach bike :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 man måste inte alls ha en sparfil man kan ta och vinna alla mirrormode har jag för mig eller två av dem i starrank ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.