Maenster Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ohhhmmm , jo det måste man. Ända sättet att få Rosalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 man måste inte alls ha en sparfil man kan ta och vinna alla mirrormode har jag för mig eller två av dem i starrank ;) Tipsen på fuska är iaf att man måste ha en sparfil på sitt wii för att få rosalini? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag har aldrig lirat Super Mario Galaxy men lyckades ändå få Rosalina genom att langa stjärnranking på alla Mirror Mode cuper :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag har alla förutom Mii outfit b. Och, en fråga: Kan man se om det är någon skillnad på ett normal ghost och ett expert ghost? (när man inte möter dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag lyckas inte få Outfit B :( Så som jag har förstått det så skall man bara vinna över spöket på alla banor i Time Trial, right? När jag gjort det, så kommer ett nytt spöke på varje bana som har typ 5-10 sekunder bättre än min tid :S Vad är det som egentligen krävs för att man ska få outfiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag har aldrig lirat Super Mario Galaxy men lyckades ändå få Rosalina genom att langa stjärnranking på alla Mirror Mode cuper :) Oj ja men det får man försöka med då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag har aldrig lirat Super Mario Galaxy men lyckades ändå få Rosalina genom att langa stjärnranking på alla Mirror Mode cuper :) Oj ja men det får man försöka med då! :) Tro mig, det är mer värt att langa en sparfil från Galaxy :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag lär ju skaffa galaxy ändå ^^ Men fick nyss 2 stjärnor på en mirrorcup! Så den e på G ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag fick typ spasmer när jag insåg efter att jag klarat alla cuper att man va tvungen att skaffa stjärnranking på alla cuper, vilket betydde att jag var tvungen att köra mer än hälften av alla cuper i alla klasser igen :( Därför har jag aldrig pallat skaffa Dry Bowser tex... får bli nån annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SockerDricka Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Nu, (sedan typ, mitten av April) har jag allt! +1star i Wi-Fi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Någon som vet hur många procent i "Wii-wheel"-usage man måste ha för att få en Guldratt när man lirar Wi-Fi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Enda jag har skaffat är Rosalina (Som man får om man har en sparning med smg :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.