Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Enda jag har skaffat är Rosalina (Som man får om man har en sparning med smg :P) Oj då kan du inte ha spelat mycket :P Jag fick typ någon direkt när jag nästan startade spelet.. minns inte vilken, kanske spöket! Spelade online å fick den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SockerDricka Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Om du vill ha guldratt i wi-fi, så tror jag det är 10%. Tror jag då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Om du vill ha guldratt i wi-fi, så tror jag det är 10%. Tror jag då! Det låter som lite lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Enda jag har skaffat är Rosalina (Som man får om man har en sparning med smg :P) Oj då kan du inte ha spelat mycket :P Jag fick typ någon direkt när jag nästan startade spelet.. minns inte vilken, kanske spöket! Spelade online å fick den :) Jag har 11% och ingen guldratt :/ Provade att göra en ny licens där jag nu har 100% och nästan 200 spelade (varav hälften) vunna online. Fortfarande ingen guldratt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag fick det när jag hade kört en del med ratten i början. Men det tog ett tag det gjorde det. Men sen har jag börjat köar med nunchucken så antagligen har jag inet ratten kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.