PussyCat Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Har min press blivit konstig ? För själva presentationen är en cirka 50 x 3 lång remsa =/ Hur ändrar man det MvH // Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Har min press blivit konstig ? För själva presentationen är en cirka 50 x 3 lång remsa =/ Hur ändrar man det MvH // Pc Förlåt.Det va min kommentar som gjorde det.Sorry.Garvar här som fasiken. :P Ta bort min kommentar så ska det nog gå. Redigerat 4 Maj 2008 av GripenII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Aha, Haha =/ Tänkte inte på det XD BTW, nu är det som det ska igen. Redigerat 4 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.