Hoppa till innehåll

Sv_cheats Bypass


Rekommendera inlägg

Sv_cheats "1" bypass på Counter-Strike: Source insecure servrar. Ni som redan vet hur man gör. Behöver inte ens bry er.

 

 

Ni/Du använder det här helt upp till er själva. Jag tar ingen som helst hänsyn till er, om ni åker på en ban på servern eller vacban, eller vad det nu är för slags ban.

 

 

Du kan ladda ned det om du söker på google. Får tydligen inte länka till det här.

 

 

Vissa Anti-Virus kan ta 'Cheat Engine' som en trojan eller ett virus. Så stäng av Anti-Viruset.

 

Installera sedan 'Cheat Engine 5.4'. Lägg det vart du tycker känns bäst för dig själv. När du är klar med installationen.

Så kryssa inte ur 'launch cheat engine'.

 

 

Nu ska du ha fått upp Cheat Engine programmet.

http://img505.imageshack.us/img505/7298/cheatengine0ba.png

 

- O.B.S -

Innan du gör något annat. Se till att du har en console. Och har du inte det. Fixar du det enkelt genom att gå in i steam, högerklicka på 'Counter-Strike: Source', och ta properties. Sen klickar du på 'Set launch options', och där skriver du in '-console' och trycker på ok. Och stänger alla fönster.

 

 

Har skapat guide i bara bilder. Och fixat till animation. Dock blev det dålig kvalité, men man ser bra. Och det går inte fort heller så du/ni hinner se hur man gör.

Följ bildguiden

 

 

Min guide på svenska:

 

1) Starta Counter-Strike: Source. För att göra det här enklast för dig och mig. Så bör du köra cs:s i ett fönster. Och inte i fullscreen mode. Om du inte vet hur man ställer in så det körs i ett litet fönster i cs:s, gå då till 2.

 

 

Om du redan vet hur man ställer in så cs:s bara körs i ett litet fönster. Gå till 3. Annars fortsätt att läsa här.

 

2) Klicka på 'Options' i Counter-Strike: Source. Sen klickar du på 'Video'. Och i dropdown under 'Display mode' väljer du 'Run in a window'. Sen ändrar du upplösningen med, så den inte blir allt för stor. Själv kör jag på minsta, 640x480. När du är klar med det trycker du på 'Ok'. Så ska CS:S startas om.

 

 

3) Skriv 'clear' i consolen. Öppna sedan 'Cheat Engine'. Så klickar du på datorn som blinkar längst upp till vänster.

Då ska det komma upp en lista. Där alla processer finns i. Leta upp hl2.exe. Om du hittar den, markera den och klicka sedan på 'Ok'.

Då ska det stå xxxxxxx-hl2.exe längst upp när du klickat på 'Ok'.

 

 

4) Skriv in 'Sv_cheats "12345"' i consolen i Counter-Strike: Source. Sen går du till Cheat Engine. Och skriver in 12345 i editbaren under value:. Klicka sedan på 'First Scan', då kommer den scanna i minnet efter ett värde som har 12345.

 

 

5) När det är klart. Ska det ha kommit massa adresser med värden i listan, längst bort till vänster. För att sedan få fram vilken det är som Sv_cheats finns på. Så måste du skriva in Sv_cheats "1" i consolen. Sen skriver du in 1 i editbaren under Value:. Och klickar sedan på 'Next Scan'. Då ska vi ha fått fram Sv_cheats adress med värdet.

 

 

6) Markera sedan adressen, och tryck sedan på den röda pilen. För att sedan slippa behöva göra om det här flera gånger. Så klickar du på den bruna disketten som finns längst upp. Och så sparar du det som, T.ex Cssbypass. Så nästa gång du vill använda det, så behöver du bara klicka på mappen längst upp, och öppna filen. Sen så ligger adressen längst ned i listan.

 

 

7) För att få det bypass på alla insecure servrar. Så måste vi göra så att sv_cheats "1" är fryst i minnet. Så om någon ändrar sv_cheats till 1 eller 0, så händer ingenting. Det gör vi genom att kryssa i under 'Frozen'. När det är klart, så kan du börja med att skapa en egen server och testa det på. Om du nu har gjort precis som jag skrivit, så ska det fungera utan att du behöver skriva in Sv_cheats "1" på din server. Och för att testa det. Räcker det med att du skriver in r_drawothermodels 2 i consolen. Och r_drawothermodels 1 för att stänga av det.

 

 

Det var allt för mig.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...