Datachips Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Umm.. :huh: Jag har precis börjat med Photoshop 3 och fattar ingenting. Jag kan bara typ göra en text, sen fattar jag inget mer. Kan nån ge mig några guider eller tips? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 ja du du kan prova PST Eller så kan du söka på google på Photoshop tutorial så kommer det komma en sida med massa 3D saker och så ( kommer inte ihåg länken ). Men det heter photoshop tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Testa ladda ner några brushes och kludda lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 ja du du kan prova PST Eller så kan du söka på google på Photoshop tutorial så kommer det komma en sida med massa 3D saker och så ( kommer inte ihåg länken ). Men det heter photoshop tutorial Page not found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. - Click the Back button in your browser to try another link. - Use a search engine like Google to look for information on the Internet. -------------------------------------------------------------------------------- HTTP 404 - File not found Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Jag tror seriöst att det inte finns någon tutorial för Photoshop 3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.