Gäst pissenisse Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) edit: har sett hur man gör men.. hur "klarar" man grottan? :s hittar inte sista stenen att flytta :/ pissenisse Redigerat 5 Maj 2008 av pissenisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 inte direkt flr att ajg kommer ihåg......men jag tror du får göra som jag gjorde :P renkamma alla rum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeng Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Har haft problem med det med. Har för mig att det bara är att gå runt i hela grottan och putta ner stenar i alla hål. (Det finns ett rum med ca 6 stenar) Putta ner alla. i dom olika hålen. Du ser snart vilket hål som är rätt. Putta ner 2 st där och sen är det bara att köra. Redigerat 6 Maj 2008 av jeng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg