blackthorn12 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hur får man Grunts och andra fiender till Forge??? Så man kan slåss mot dem??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Det går inte, endast multiplayer i Forge-banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Samma som Famine det går inte du kan endast köra emot andra spelare på forge banor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Det går inte, endast multiplayer i Forge-banor.vadå kan man skaffa fiender på forge*?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Hör inte denna hemma i Halo forumet. Jag har för mig att den låg där när jag svarade senast Hmm? Mysko. Nästa moderator som ser denna tråden kan väl flytta den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.