DiRtY Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 tja, jag har precis köpt en videokamera och filmade lite igår (ca 20 minuter), men när jag lägger över det till datorn så ligger ju allt som 1 film, så finns det nåt program som man kan lägga in hela filmen och sen ta dom bitarna man vill ha och klippa ihop till 1 bra film, så man slipper allt skit. Citera
Ceto Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Citera ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) skrev Ceto: Citera ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Redigerat 6 Maj 2008 av ADRIAN_93 Citera
Chainsawkitten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 skrev ADRIAN_93: skrev Ceto: ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Det är ungefär så bra man kommer på Windows om man inte vill betala eller ha ngt sjukt avancerat ursvårt (Jahshaka). Citera
Firecracker Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Finns ju en massa program, en idé är att använda google som dom flesta borde veta vad det är ;). Några exempel är ju typ, Vegas, Ulead video studio(stavning?), alla adobes videoredigeringsprogram o.s.v. Citera
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 skrev ADRIAN_93: skrev Ceto: ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Klippa filmer är ju den enklaste funktionen som finns i moviemaker typ lol xD (Har aldrig mött någon som inte fattat hur WMM funkar... Tills nu :o) Citera
Ozoon Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Jag har ingen aning om hur det funkar, men så har jag aldrig startat det heller ;D premiere är att föredra! Citera
Chainsawkitten Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 skrev MovieMe: skrev Ceto: ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Klippa filmer är ju den enklaste funktionen som finns i moviemaker typ lol xD (Har aldrig mött någon som inte fattat hur WMM funkar... Tills nu :o) Problemet är bara att det har en tendens att hänga sig när det vill... Med andra ord ett mycket deprimerat program. Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Hatar windows j*vla skitprogram som paint moviemaker och sånt där skit som bara ligger! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.