vad har man skullutorna till?
Legend Of Zelda Ocarina Of Time
Spindlarna? Finns ett hur i Kakarika där det är människor som blivit förvandlade till spindlar, om du dödar Skulltulorna och samlar på dig symbolerna du får när du dödat dom, efter ett antal så går du dit och dom befrias, och ger dig saker i belöning :)
10 Skulltulas - Pengabörs (200 rubiner får plats)
20 Skulltulas - Vishetens Sten (Rumble Pak kan användas)
30 Skulltulas - Stor Pengabörs (Upp till 500 rubiner)
40 Skulltulas - Krypminor
50 Skulltulas - Hjärtdel
100 Skulltulas - Aldrig mer pengaproblem! Link erhåller vid varje besök i ett tidigare förbannat hus 200 rubiner, när han pratar med de senast befriade människorna!
Finns ochså ett fusk så du kan få över 100 skulltulas läs fusken på fuska.se
vart då?jag har unge fär 9 st men var ska man lämna dom när man har samlat till sig ganska många?
Det är ju fusk till när man är liten men ingen som är stor vill ha många goldskullas.
hittade stället med goldskullutorna men en fråga bara vad är song of sun för sång när får man den?
det är frivilligt om man vill ha den.. om du vill ha den ska du hoppa ner i kungagraven på kyrkogården (liten vet inte om man kan vara stor) :)
Tack så mycket jag har den nu.Hmm på något sätt så orkar jag inte klara Forest temple....
På något sätt så orkar jag inte det.
hehe, det blir så :P
Varför finns det så himla många templen då?Det kan man undra sa en flundra om en gädda var en torsk.
Templen finns för att Ganondorf har fängslat in alla "sages" i dem, du behöver all sages för att bryta ganondorf's försvarssköld i sista stället du är i.
Förresten ett tips, när du möter Ganondorfs phantom (Eller tvärtom), köp elvor eller potions, jag behövde iallafall det! Han är svårast, typ....Nä, kanske Bongo-bongo, och var på allerten när du möter Phantom Ganon, du vill inte bli träffad av hans energiboll. Det här kommer inte att hjälpa särskilt mycket, men ändå...
Alltid bra att veta? :P
Japp.
Jag har fått tag på 2 nycklar i templet vad är dom till?
Ingen svarar?Äsh jag kan vänta.
använd dom till låsta dörrar :)du måste väl ha kommit någonstnas där det är låst iaf?
Nej men en annan fråga är Horse Archery ett slags tävling på Oot eller något det har väll med hästar att göra eller vad?
Horseback Archery = Hästryggsbågskytte (ordagrann översättning). Horseback Archery är en bågskyttebana i Gerudo's Fortress. Vad gäller nycklar i templet ska du självklart använda dem till att öppna dörrar. Du kommer att stöta på låsta dörrar förr eller senare.Nej men en annan fråga är Horse Archery ett slags tävling på Oot eller något det har väll med hästar att göra eller vad?
Okje tack.
Var är du någonstans igentligen? Jaja, men jag ska skriva hur man får Biggorons sword(Som jag kommer ihåg det) Du pratar med gubben med tuppkam i Lost woods, sen springer du till gumman i kakariko village, sen ger du medicinen till kokiriflickan, som står i Lost woods istället, då får Pochers saw, eller vad det heter, som du ger till byggarchefen i Gerodu valley, som ger dig Broken sword, nånting, som du ger till Goronen högst uppe på berget, man kan inte missa honom, sen går du med skriften du får till King Zora, sen ger du Eyeball frog till Dr mysko i Lake hylia-labbet, som ger dig ögondropparna, och nu ska du springa som f*n eller rida som F*n, upp till den Stora, stora goronen och snacka med honom, han ger dig claim check, vänta tre dagar, gå sedan till honom, och du har fått Biggorons svärd...Ni som har fått svärdet tidigare kanske kan lägga till någonting till min onödiga guide..
Ville bara hjälpa.. ;)