💬
Logga in
Fuska.se

Legend Of Zelda Ocarina Of Time

174 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #101

oj vad man får springa.Jag är i Forest Temple.

5 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jaha, Okej...Tänk på en sak i taget, det är det ända jag kan säga till dig, för att jag har glömt hur man klarar Jabu-Jabu's belly tillochmed :D

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #103

hehe jag har klarat den.

Nivå 6 · Fuskare

Jag har klarat hela spelet, men jag spelar om...Hur dödar man minibossen nu igen????

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #105

I jabu jabu's belly?+

Jo man ska ta bumerangen och skjuta på honom med den och så att en vit fläck syns på ändan stå helst bakom honom när du skjuter bumerangen då är det närmast till den vita fläcken på ändan(om du menar lilla bläck fisken)

Nivå 6 · Fuskare

Sorry, jag tog en annan guide så länge...Han var lätt när man visste hur man skulle göra, och nu det svåraste templet hittills....F.......T

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #107

Orkar bara inte klara Forest Temple på nåt sätt.

Nivå 6 · Fuskare

Varför inte? Det är askul efter det.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #109

Jippie har fått min pilbåge(var hittar man den dära tävlingen men att man ska sitta på hästen och skjuta pilbåge?)

Nivå 3 · Lärling

Menar du där man ska skjuta massa poes lr? :blink: (det är väl inte nån tävling..?)

6 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare

Menar du där man ska skjuta massa poes lr? :blink: (det är väl inte nån tävling..?)

Han menar då man får ispilen, du vet Horseback archery.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #112

Den dära tävlingen med att sitta på en hästrygg och skjuta pilbåge var hittar man den?(jag är en tjej)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Den dära tävlingen med att sitta på en hästrygg och skjuta pilbåge var hittar man den?(jag är en tjej)

Hej tjejen! Jag är också tjej. Som jag skrev förut, så ligger Horseback Archery vid Gerudo's Fortress. Dit kommer du genom Gerudo Valley.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #114

Okej(Jippie har klarat Forest temple och fick up en 20 Pounds fisk efter det!)

Nivå 6 · Fuskare

Bra, nu har du ett jobbigt tempel framför dig...FIRE TEMPLE!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #116

Var ligger Själva stället i Greudos Fortress(jag vet var Fortressen ligger man var är tävlingen i skälva fortet)?Fire Temple var ligger det Sheik sa att jag måste hitta mer saker innan jag kan gå dit var det än är.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Var ligger Själva stället i Greudos Fortress(jag vet var Fortressen ligger man var är tävlingen i skälva fortet)?Fire Temple var ligger det Sheik sa att jag måste hitta mer saker innan jag kan gå dit var det än är.

När du kommit in på planen utanför fortet rider du rakt fram och sen höger och höger igen. Sen vänster.

Fire Temple ligger inuti Death Mountain. Ingång i Death Mountain Crater. Gå till Goron City först.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #118

Det är ju en massa vakter.

Det är så svårt i Fire Temple :(

7 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #119

Hur kommer jag förbi vakterna då?Ska man skjuta dom med pilbåge eller?

Hur svårt som helst är Fire Temple.

Nivå 6 · Fuskare

Jag vet, ta denna Walkthroughn:

www.Zelda.com, det var så jag klarade ft1(Forset temple)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in