Den dära nära slottet.
Legend Of Zelda Ocarina Of Time
Mysko..
Du kanske spelar låten fel?Jag står på Märket och när man kommer in så står det Great Faris Fountain och sånt
Den spelas C-vänster, C-upp, C-höger, C-vänster, C-upp, C-höger
Jag vet det.
Askonstigt
när du spelar står du på triforce-märket då? :blink:
Hon har sagt det iallafall
jaj jag står på märket en annan fråga bara jag har räddat tre stycken som ska laga bron nu har jag bara en kvar ha letat i hela fortet(tror jag)alltså Geroudos fortress var finns den fjärde lagaren som ska laga bron.
Kan bara någon skriva var alla fyra snubbar finns?
Kryp igenom ett Hål Där hittar du SvärdetJag behöver hjälp med att hitta svärdet på Legend of Zelda Ocarina of Time.
Var hittar jag det jag har köpt en sköld.
Läs det andra också jag är vid Fire Temple nu.
om du tar och går in på den här sidan och kan engelska så kanske du inte behöver fråga något mer :P
hur får man en bild ör jag blev just registrerad :huh:
Inte för att det har något med denna tråden att göra, men man går in på google.com, typ och går in på en bild, sen kopierar man sökvägen sen klistrar man in den i fältet på avatarinställningar
det går inte :(
Konstigt
Men spara en bild där på datorn då, och se till att den är så stor som den får vara och så.. och sen bläddra fram den där det står att du kan göra det får din dator.
Var hittar man den fjärde snubben som är fängslad i Gerudo fortress??Har hittat tre stycken men hittar inte den fjärde.
Därifrån du kom från den andra "fången" ta dörren till höger precis när du går ut där den satt, sen rakt fram, vänster och längst bort finns en dörr, in där, höger, rakt fram genom dörren, Framme!! :D
Hoppas du förstod vad jag skrev ;)