KuroKaktus Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow. Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen. 51 night elf druid 31 dwarf hunter 10 human mage och massa små levlade. hur mycket trår ni jag får för dem här? MVH: jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 400 spänn max Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 400 spänn max håller med typ 400-500 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 satsar på 350-400kr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Levlar du upp druiden till 70 och skaffar litte pvp-gear så blir det typ 2000 men annar nu typ 400 som dom andra säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 ok tack för svaren men det var för litte då behåller jag acc men jag levlar kanske upp den då moderatorer ni kan låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow. Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen. 51 night elf druid 31 dwarf hunter 10 human mage och massa små levlade. hur mycket trår ni jag får för dem här? MVH: jacob_96 Som det ser ut just nu så är druids de bästa PvP-healarna. Så om du dingar upp den till 70, speccar resto, och skaffar healing gear så tror jag att du kan få minst 1000 för den. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Hörde att Guild Wars e Ganska likt och det kostar inte i månaden och e typ lika bra (fast du kan bara vara människa, bättre grafik) ska själv börja när jag trötnat på wow =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag spelar inte wow och har aldrig spelat men jag har för mig att det kostar 180k per månad så jag skulle sluta direkt... För mycket pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag spelar inte wow och har aldrig spelat men jag har för mig att det kostar 180k per månad så jag skulle sluta direkt... För mycket pengar det är ungefär 100 kr månaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Om man inte har råd till 100 kronor i månaden så borde man inte spela MMO's. Inget menat med detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extrona Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow. Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen. 51 night elf druid 31 dwarf hunter 10 human mage och massa små levlade. hur mycket trår ni jag får för dem här? MVH: jacob_96 ja säjer 100 kr eftersom ingen vill köpa ett konto utan lvl 70 på då kan man lika gärna köpa ett nytt å välja själv va din char ska heta vilken klass hur den ska se ut etc etc + att de blir mindre skans att bli scammad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg