Racoon14 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Oj vad mycket! XD ja det är ganska mycket <_< jag ska iallafall köpa det tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Fy f*n vad jag skrattade när jag såg en vid. på utube om Guitar Hero On Tour... Jag menar, hur f*n kan man ens trycka in knapparna på samma gång som man måste kolla på skärmen och strumma.. Det är ju för f*n jävligt liten att hålla i.. Det är ju t.o.m. lättare att spela Guitar Hero med en PS2 kontroll... (Kontroll, inte gitarr....) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 ja guitar hero on tour kommer att bli en flopp Jag håller mig till TV:n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 tänker inte skaffa det de finns bara 4 knappar. det ska va 5 som på tv spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg