Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jag har inte tid att sitta vid nätet hela tiden så jag undrar om man kan ladda ner hur man lär sig koda i pdf format eller bara så man inte behöver sitta uppkopplad hela tiden! akulle vara väldigt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Ursäkta? Koda i PDF-format? PDF är inget programmeringsspråk, inte heller är det ett skriptspråk. Om du vill skapa PDF:er så finns det rätt många gratisprogram som fungerar som en skrivare. När du sedan väljer Skriv-Ut (Ctrl+P) så väljer du programmet istället för skrivaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Precis... lol Skripta PDF :P Man hör nåt nytt varje dag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Precis... lol Skripta PDF :P Man hör nåt nytt varje dag ;) Men jag menar inte att man kan koda i PDF jag menar att man kan lära sig det genom att läsa det som en bok i ett pdf om kodning format fatta trögt! Typ som en bok i pdf format! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Vilket programmeringspråk vill du lära dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Vilket programmeringspråk vill du lära dig? Html vill jag nog lära mig först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) "koda i pdf format" är helt felformulerat, så du kan inte skylla på oss för att du inte kan formulera dig korrekt. Och "Uppkopplad hela tiden"? Lever vi på stenåldern eller? Alt. Lösning på din fråga. Gå till sidan med HTML guiden. Klicka på Arkiv i IE och välj Spara Som- Spara som Webbsidearkiv. Vips, så har du sidan sparad på din dator och kan komma åt den även när du inte är på internet. .. Allvarligt... Stenåldern... Redigerat 6 Maj 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Annars finns det ju oftast nedladdningbara referencer... Googla det språk du vill lära dig och chm. tex. Javascript chm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.