Hoppa till innehåll

Lär Dig Att Koda I Pdf Format!

Gäst ADRIAN_93

Rekommendera inlägg

Gäst ADRIAN_93

jag har inte tid att sitta vid nätet hela tiden så jag undrar om man kan ladda ner hur man lär sig koda i pdf format eller bara så man inte behöver sitta uppkopplad hela tiden! akulle vara väldigt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta? Koda i PDF-format? PDF är inget programmeringsspråk, inte heller är det ett skriptspråk.

Om du vill skapa PDF:er så finns det rätt många gratisprogram som fungerar som en skrivare. När du sedan väljer Skriv-Ut (Ctrl+P) så väljer du programmet istället för skrivaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Precis... lol

Skripta PDF :P Man hör nåt nytt varje dag ;)

Men jag menar inte att man kan koda i PDF jag menar att man kan lära sig det genom att läsa det som en bok i ett pdf om kodning format fatta trögt!

Typ som en bok i pdf format!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"koda i pdf format" är helt felformulerat, så du kan inte skylla på oss för att du inte kan formulera dig korrekt.

Och "Uppkopplad hela tiden"? Lever vi på stenåldern eller?

Alt. Lösning på din fråga.

Gå till sidan med HTML guiden. Klicka på Arkiv i IE och välj Spara Som- Spara som Webbsidearkiv. Vips, så har du sidan sparad på din dator och kan komma åt den även när du inte är på internet.

.. Allvarligt... Stenåldern...

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...