ShigeruMiyamot Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 när jag gjorde ett uppdrag skulle man upp på ett tak och döda en person och då såg jag en sak som lyste rött. Jag trodde det var ett vapen efetersom de lyser rött också men det var typ en fågel eller nåt. Jag sköt den och så stod det nåt i stil med: "199 flying rats left in Liberty City". Vad är det för flying rats?
oddy Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 när jag gjorde ett uppdrag skulle man upp på ett tak och döda en person och då såg jag en sak som lyste rött. Jag trodde det var ett vapen efetersom de lyser rött också men det var typ en fågel eller nåt. Jag sköt den och så stod det nåt i stil med: "199 flying rats left in Liberty City". Vad är det för flying rats? Du kan säga att det är gta IV's hidden packages. OCh flying rats är samma sak som duvor. Duvor är inte så omtyckta av storstadsfolk.
knipan64 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 (Har inte spelet) Det e väll antagligen enu ett sätt att få folk att fortsätta spela spelet och få gamescore till xbox 360 om du hittar alla (de gjorde en liknande sak i superman returns)+ kanske nån bonus sak =/
Cyper Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 när jag gjorde ett uppdrag skulle man upp på ett tak och döda en person och då såg jag en sak som lyste rött. Jag trodde det var ett vapen efetersom de lyser rött också men det var typ en fågel eller nåt. Jag sköt den och så stod det nåt i stil med: "199 flying rats left in Liberty City". Vad är det för flying rats? Precis som det låter - flyganderåggot. Det finns 200st runt om i LC. Dessa används istället för Hidden packages som i tidigare serier.
Rekommendera inlägg