duharsvamp Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag fattar inte hur man gör!!! :( för jag skriver det på rätt sätt men det funkar inte ändå!!!!!!!!!!! Det är många som säger att det funkar om man skriver så här: Winter10_Prop MEN DET FUNKAR INTE!!! VAG GÖR JAG FÖR FEL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kan någon snälla svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Vad pratar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 på darorn om man klickar in fusk ruttan så kan man skriva in: Winter10_Prop Då får man snö runt huset! Alla säger att det funkar men det dör inte det!!!!!!!!!!!!!!!! SKRIVER JAG FEL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 winter10_pop kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Du ska ha Sims 2 Året runt och vänta tills vintern kommer! Eller använda den där Vänderspänt belöningen- då kan det snöa mitt i sommaren :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jaha tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Finns det ens ett sånt fusk? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg