SilentPrince Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Heej, jag har kolla runt på nätet och hittat en massa Halo 3 klaner, men då går ju knappt att joina. Jag undrar bara om någon vet en bra klan jag kan få joina...(Jag är ganska bra faktiskt) Om ni får lust att svara så är min Gamer tag Silent Prince94 Mina specialiteter är Sniper och Team Swat Just nu är jag Colonel Grade 2 Total Games 1374 Matchmade Games 1079 Custom Games 264 Campaign Missions 31 Highest Skill 40 Total EXP 658 Det visar att jag har vunnit typ 61.1% av mina matcher! (tror jag) Msn: [email protected] Redigerat 7 Maj 2008 av SilentPrince
ArgSnickare Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Jag är med i Elite Spartans och den kan du nog joina (den har många svenskar t.ex. lawless eagle) men jag kommer inte ihåg hemsidan :P fråga Eagle eller googla.
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Jag är med i Elite Spartans och den kan du nog joina (den har många svenskar t.ex. lawless eagle) men jag kommer inte ihåg hemsidan :P fråga Eagle eller googla. Har du någon bra klan till mig okså Skalll ju snart skaffa xbox live. Jag är Pro på halo har klarat allt på legendary och brukar lira multiplayer hos kompisar spelar även mycket splitscreen med kompisar :D
ArgSnickare Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 nu kan jag den: Elite Spartans Register varsågod :P
SilentPrince Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2008 nu kan jag den: Elite Spartans Register varsågod :P TACK SÅ MYCKET!! nu är det enda problemet att man måste ha ett clan password, nån som vet??
Rekommendera inlägg