Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Hej jag ångra att jag blev medlem på sidan snälla mods eller admin kan ni ta bort mig från forumet.... snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Stör det dej att den är här ? Annars PM:a Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 men kan man ta bort sin användare?i såna fall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 men kan man ta bort sin användare?i såna fall hur?Tror inte det, vill du ta bort din användare så skicka ett pm till admin, men önskar du att bli avstängd (ta bort) din användare så kan du inte besöka fuska.se's forum längre om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Säg till admin. Men du är ju inte inloggad :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.