Musten Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Satte fel tangent. -.- Öhm, hur kan man göra det 3 gånger i rad, och så sitter "P" på översta raden av bokstäver, och "B nedersta raden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Satte fel tangent. -.- Öhm, hur kan man göra det 3 gånger i rad, och så sitter "P" på översta raden av bokstäver, och "B nedersta raden. Enkelt, man klickar på fel knapp tre gånger i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Satte fel tangent. -.- Öhm, hur kan man göra det 3 gånger i rad, och så sitter "P" på översta raden av bokstäver, och "B nedersta raden. Enkelt, man klickar på fel knapp tre gånger i rad. Kunde inte sagt det bättre själv. :) Tycker det är ett otroligt jobbigt, när det kommer bumbar för flera månder/år gamla trådar. Händer framförallt i Wii forumet där man frågat om Wii är värt att köpa när det var nytt, och nu 2 år senare kommer någon n00b och säger "Ja. :cool: ". Enligt mig så borde man allstå få en varning riktigt "stora" bumbar.JA! Om man bumpar en tråd som ingen skrivit på i 6 månader så borde det stå i reglerna att man garanterat får en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Vaddå, vill ni att moderatorerna ska få ännu mer jobb? På många forum finns en funktion som automatiskt låser tråden när den har varit inaktiv i en månad eller två. Är det inte bättre att Admin införskaffar den funktionen till forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Vaddå, vill ni att moderatorerna ska få ännu mer jobb? På många forum finns en funktion som automatiskt låser tråden när den har varit inaktiv i en månad eller två. Är det inte bättre att Admin införskaffar den funktionen till forumet? Men för i h*lvete, här pratar vi om större straff. Alltså större straff än de som finns nu. Modsen kan ju för i h*lvete knappast få mer jobb bara för att de delar ut en varning istället för en tillsägelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Vaddå, vill ni att moderatorerna ska få ännu mer jobb? På många forum finns en funktion som automatiskt låser tråden när den har varit inaktiv i en månad eller två. Är det inte bättre att Admin införskaffar den funktionen till forumet? Men för i h*lvete, här pratar vi om större straff. Alltså större straff än de som finns nu. Modsen kan ju för i h*lvete knappast få mer jobb bara för att de delar ut en varning istället för en tillsägelse. Större straff för bumpar. Bumpar skulle ens inte existera om tråden låstes. o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Det beror ju på hur gammal bumpen är, plus hur meddelandet ser ut... e tråden flera månader gammal och man bara skriver något som inte igentligen tillför något till tråden är en varning nästan garanterad. (+ en liten semester;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.