KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 hej jag har sätt att visa har ändrat sin mus (inte djuret mus) alltså jag har en pill och vill ha nåt annat men vet inte hur man gör. Hur gör man jag vill ändra hatar pilar. (jag menar heller inte själva musen alltså den man ser på skärmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Muspekaren alltså. Gå till kör, skriv in: control mouse, sen går du till tabben "pekare" så väljer du allt där. Klicka på normalpekare, sen trycker du på bläddra. Går säkert att ladda ned andra pekare från internet med. Du kan även gå via kontrollpanelen för att få upp inställningarna: Den här datorn > Kontrollpanelen > Mus. Eller var du nu har lagt kontrollpanelen. Redigerat 8 Maj 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 lås tråden jag hitta själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.