Raptomex Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Raderad=fhizes. Avstängd=poison. inaktiverad=en medlem som har registrerat sig men inte aktivera sitt konto. hur f*n går det till?Om man inte har aktiverat sitt konto kan man väl ändå inte skriva något? Man är registrerad på fuska.se men man måste aktivera sig genom sin e-mail ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Raderad=Fhizes. Avstängd=Poison. inaktiverad=En medlem som antingen inte aktiverat sig från registreringen eller som har bytt e-mail men inte aktiverat den nya e-mailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Det är iallafall bra att ni inte skriver likadant som jag skrev. För det hade ju bara varit konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Raderad=Fhizes. Avstängd=Poison. inaktiverad=En medlem som antingen inte aktiverat sig från registreringen eller som har bytt e-mail men inte aktiverat den nya e-mailen. aha han kanske hade bytt e-mail.För om man ser någon som är inaktiverad,då kan ni inte se honom i något inlägg om ni fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Raderad=fhizes. Avstängd=poison. inaktiverad=en medlem som har registrerat sig men inte aktivera sitt konto. hur f*n går det till?Om man inte har aktiverat sitt konto kan man väl ändå inte skriva något? Nej och det skrev jag 3 inlägg över dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Raderad=fhizes. Avstängd=poison. inaktiverad=en medlem som har registrerat sig men inte aktivera sitt konto. hur f*n går det till?Om man inte har aktiverat sitt konto kan man väl ändå inte skriva något? Nej och det skrev jag 3 inlägg över dig.. jag vet men alla går ju runt och säger att dom har skrivit när de inte har aktiverat sitt konto. EDIT:sorry för off-topic. Redigerat 11 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.