xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Nej mina föräldrar betalar dem fast får ju okså bara 400 kr i månadspeng :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Nej mina föräldrar betalar dem fast får ju okså bara 400 kr i månadspeng :)Jag får 200 kr i månadspeng och mina päron pröjsar kläderna... Dock spelar jag oxå wow som morsa pröjsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag betalar själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Mina föräldrar köper när jag växer ur mina andra, om jag t.ex inte har någon tjocktröja kvar, sen om det är något speciellt klädesplagg jag vill ha så köper jag det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag köper ej själv, betalar inte själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Nej mina föräldrar betalar dem fast får ju okså bara 400 kr i månadspeng :)Bara? >_> Jag köper inte egna kläder, Morsan, Farmor och Mormor gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.