Gäst OvENchIn Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 hej. om man startar ett ämne (som jag gjör) så får man FM, men om man får en tilsägelse så försvinner fuska mynten då elr? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Nope, de är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 ok, tack PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Vid regebrott som gör att man får FM på sätt som inte är tillåtna kan vi moderatorer ta bort FM från användare. Men för vanliga Tillsägelser/Varningar så dras det inte automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Har sett vissa som gjort ett ämne i ett forum där man får fuskamynt men ändå får de inget.Då syftar jag på de som har 0 i rank och FM.Alltså deras första ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Har sett vissa som gjort ett ämne i ett forum där man får fuskamynt men ändå får de inget.Då syftar jag på de som har 0 i rank och FM.Alltså deras första ämne.Det kan inte stämma, det kan ju varit så att det har varit i ett ikke spel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Man får som sagt inga FM eller rank i ICKE-spellrelaterade forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Vid regebrott som gör att man får FM på sätt som inte är tillåtna kan vi moderatorer ta bort FM från användare. Men för vanliga Tillsägelser/Varningar så dras det inte automatiskt.Det har jag faktiskt aldrig lagt märke till. Det kan itne vara så vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 så om jag skriver i allmänt,går inte jag upp i rank då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Man får som sagt inga FM eller rank i ICKE-spellrelaterade forum.Det kan inte vara rätt, man får rank i allmänt också. Och det är väll inte spellrelaterat?Men man får inte FM i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Man får som sagt inga FM eller rank i ICKE-spellrelaterade forum.Det kan inte vara rätt, man får rank i allmänt också. Och det är väll inte spellrelaterat?Men man får inte FM i allmänt. Du får rank i allmänt delen av forumet, men du får inte FM där när du postar inlägg/tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 så om jag skriver i allmänt,går inte jag upp i rank då? Det kan ibland ta lite tid innan du går upp i rank det har hänt mig okså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.