Hoppa till innehåll

Gta Iv, Frågor..

Rekommendera inlägg

Gäst InTech
Skrivet

1. Hur lång tid tar det att klara ut det?

2. Är det lika "fritt" som på gta san andreas?

3. Vad är det bästa med gta iv?

jag har nämligen köpt det spelet, säg gärna till om du också köpt de :D

Skrivet

jag har det :P

fråga 1 då; det beror mkt på dej hur lång tid det tar att spela igenom spelet, hur duktig du är och om du skyndar dej igenom spelet kanske det tar 30 timmar att spela igom storylinen. om du inte har lika bråttom, kanske går ut med dina vänner och utforskar staden och lite sånt, så kan det lätt ta uppemot 60 timmar. och sen finns ju random character-uppdragen också, hur många det är beror på hur många personer du har låtit leva och låtit dö, som tar en hel deltid, ofta för att dom inte är så lätta att hitta.

nästa fråga: fritt är det ju definitivt, mer än san andreas! du kan ta över korvstånd, ta upp saker från marken och kasta på folk, jaga flying rats, tror det finns en "gun club" har inte sett den än dock ;) ,, gå ut med kompisar etc etc. och klart mejja ner kärringar genom att köra bil på trottoarerna :P

det bästa med spelet tycker jag är storyn, och spelmototrn på andraplats. storyn hade kunnat vinna en Oscar om et var en film :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...