Hoppa till innehåll

Dc Till Gta Iv


Rekommendera inlägg

Ja som rubriken lyder, vad hoppas ni dc:n blir som koommer komma till GTA IV (bara 360 versionen) i höst?

det ska ju bli det största nedladdningsbara till ett spel nånsin...

jag har inte 360 men kommer antagligen köpa lagom till expansionen.

 

jag personligen hoppas på en ny lika grym stoy där man börjar föst i LC men måste fly till Vice City pga... Italienska maffian kanske? Så man hoppar på ett flyg till VC, som är lika inspirerat av Miami som LC är av New York, och träffar nya vänner, och bygga upp lite där innan man åker tillbaka till LC för att hämnas.

Nya radiokanaler i VC och typ tio nya låtarpå alla andra radiostationer också hade vart gött. och kunna kapa flygplan! nåt sånt. Word.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja som rubriken lyder, vad hoppas ni dc:n blir som koommer komma till GTA IV (bara 360 versionen) i höst?

det ska ju bli det största nedladdningsbara till ett spel nånsin...

jag har inte 360 men kommer antagligen köpa lagom till expansionen.

 

jag personligen hoppas på en ny lika grym stoy där man börjar föst i LC men måste fly till Vice City pga... Italienska maffian kanske? Så man hoppar på ett flyg till VC, som är lika inspirerat av Miami som LC är av New York, och träffar nya vänner, och bygga upp lite där innan man åker tillbaka till LC för att hämnas.

Nya radiokanaler i VC och typ tio nya låtarpå alla andra radiostationer också hade vart gött. och kunna kapa flygplan! nåt sånt. Word.

Du vet att det där låter mer som ett nytt spel än nedladdningsbart material.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jasså, nån på microsoft har sagt att det kommer vara ungefär lika stort som Vice City elr San Andreas, även om den personen överdrev så tror jag inte att det är omöjligt att nåt sånt kommer.

 

vet inte vad det kommer kosta, vågar inte gissa heller :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja som rubriken lyder, vad hoppas ni dc:n blir som koommer komma till GTA IV (bara 360 versionen) i höst?

det ska ju bli det största nedladdningsbara till ett spel nånsin...

jag har inte 360 men kommer antagligen köpa lagom till expansionen.

 

jag personligen hoppas på en ny lika grym stoy där man börjar föst i LC men måste fly till Vice City pga... Italienska maffian kanske? Så man hoppar på ett flyg till VC, som är lika inspirerat av Miami som LC är av New York, och träffar nya vänner, och bygga upp lite där innan man åker tillbaka till LC för att hämnas.

Nya radiokanaler i VC och typ tio nya låtarpå alla andra radiostationer också hade vart gött. och kunna kapa flygplan! nåt sånt. Word.

Ja, håller med oddy, låter lite mer som ett helt spel! :D Tyvärr så har jag PS3. (Eller tyvärr och tyvärr...)

Men jag skulle tro att det kommer några nya uppdrag kanske.

 

Men det ryktas om ett nytt GTA i slutet av 2009 då man faktiskt är i Vice City igen!!! :) Ser redan fram emot det! xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet att det låter stort, men det gjorde burning crusade t.ex också, eller Shivering Isles till Oblivion, dom är jävligt stora, ochdet ska bli ännu större!

Jag tror inte på det där. Det jag är ganska säker på är att rockstar gör en fortsättning på det som hände efter slutet och man kommer vara liberty city.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaja, tro det då. jag läste att MC la ut närmare 500 miljoner för att få ensamrätt till expansionerna. en halv miljard! skulle dom göra det bara för lite extratimmar? rockstars presstalesman sa att 360-versionen är den kompletta pga expansionerna. och även om det antagligen är en överdrift att det blir lika stort som Vice City, om det bara blir en fjärdedel så stort kommer det bli det största i modern tid. antagligen läggs en extra ö till, eller en en grannstad. att det skulle utspela sig i Liberty City igen är nästan otroligt, om det nu inte skulle vara nån historia som utspelar sig 20 år framåt i tiden, som det har gått rykten om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...