Hoppa till innehåll

Haboo Hyklar

karo145

Rekommendera inlägg

alla ni som spelar habbo hotel ni måste fatta att om man fixar pengar så mpåste man betal 20 eller 100 kr om månaden

min kompis t.e.x hon fixa lite pengar och sen så varge månad så böhövde hon betala 10 kr om månaden och en annan kompis som gick i min förra skola böhövde betala 20 kr om månaden

100 eller 20 kr *

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

alla ni som spelar habbo hotel ni måste fatta att om man fixar pengar så mpåste man betal 20 eller 100 kr om månaden

min kompis t.e.x hon fixa lite pengar och sen så varge månad så böhövde hon betala 10 kr om månaden och en annan kompis som gick i min förra skola böhövde betala 20 kr om månaden

100 eller 20 kr *

och vet du att på min gamla gata i stan finns de en gammal kärring som har en miljooooon kacklerlackor!

( du vet inte vad du snackar om )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst EDOBEM

100 eller 20 kr *

och vet du att på min gamla gata i stan finns de en gammal kärring som har en miljooooon kacklerlackor!

( du vet inte vad du snackar om )

vad har tanten med habbo att göra?
Dagens skratt :P >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

100 eller 20 kr *

Seriöst -.-' Om det hade varit så här så hade självklart Habbo gått ut med denna informationen.

Dina polare måste ha hamnat på retros.

BTW så får personer under 13 inte spela Habbo. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

100 eller 20 kr *

Hmm, falskt eller sant?

Jag vet. Vi spelar falskt eller sant!

Fråga 1: Borde karo145 kolla upp fakta om habbo innan hon säger nått?

Svar: Sant.

Fråga 2: Är denna fakta bullshit?

Så, summering:

*Nej det finns ingen månadskostnad på habbo, är ni säker på att det inte är jamba ni sitter och beställer skit från?

*Trådskaparen i fråga borde kolla sina källor.

*9 åringar ska inte surfa på fuska.se eftersom man inte förstår ett skit av vad dom säger, samma gäller 10 åringar. Nej varför inte göra det enklare? 6-11 åringar behöver inte vara på fuska överhuvudtaget då dom enbart skriver i nattmössan (undantag är dom som faktiskt har något vettigt att säga).

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

100 eller 20 kr *

Hmm, falskt eller sant?

Jag vet. Vi spelar falskt eller sant!

Fråga 1: Borde karo145 kolla upp fakta om habbo innan hon säger nått?

Fråga 2: Är denna fakta bullshit?

Så, summering:

*Nej det finns ingen månadskostnad på habbo, är ni säker på att det inte är jamba ni sitter och beställer skit från?

*Trådskaparen i fråga borde kolla sina källor.

*9 åringar ska inte surfa på fuska.se eftersom man inte förstår ett skit av vad dom säger, samma gäller 10 åringar. Nej varför inte göra det enklare? 6-11 åringar behöver inte vara på fuska överhuvudtaget då dom enbart skriver i nattmössan (undantag är dom som faktiskt har något vettigt att säga).

OffTopic: Betyder det att 0-5 åringar får vara inne på fuska.se? :P

OnTopic: Nej, det kostar inte i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelade habbo förut men har slutat spelar wow nu istället men det finns inte några månads kostnader på habbo

men de ''rikatse'' använder ofta paynova* där får de erbjudande på pengar som de då använder på habbo och tjänar då mer än andra

*paynova är ett sätt att betala med man betalar inte bara för habbo utan andra grejer man bli medlem sen går du till pressbyrån elr 7 eleven och tankar ditt acc då kan du betaöa habbo på det sättet själv har jag aldrig använt paynova men det verkar va bra med erbjudanden

Jag spelade habbo förut men har slutat spelar wow nu istället men det finns inte några månads kostnader på habbo

men de ''rikatse'' använder ofta paynova* där får de erbjudande på pengar som de då använder på habbo och tjänar då mer än andra

*paynova är ett sätt att betala med man betalar inte bara för habbo utan andra grejer man bli medlem sen går du till pressbyrån elr 7 eleven och tankar ditt acc då kan du betaöa habbo på det sättet själv har jag aldrig använt paynova men det verkar va bra med erbjudanden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kostar 0 kronor att spela habbo UTAN EXTRA UTGIFTER! WTF!

Man FÅR köpa möbler om man VILL.

Eller så har han hamnat på en retro [som någon ovan sa] och har blivit tvingad för att få forstätta spela på retron att betala en summa pengar dagligen eller andra bestämda intervaller som upprepas.

lol...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...