Rhino Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Fatball du glömde en sak , Hon/Han skrev Haboo inte habbo! Omg.. Förlåt :( Lmao.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Karo145 = En ny 1xon1 som snackar bullshit om habbo! Man kan även säga att han är en klon av dig, Pouya. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 jag borde få spela och va på villken hemsida jag vill Nej inte om det finns en åldergräns som förbjuder att barn under 13 år spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Karo145 = En ny 1xon1 som snackar bullshit om habbo! Man kan även säga att han är en klon av dig, Pouya. ;) =] Du har blivit trevligare du brukar ju klaga , Karo plus du får inte spela spel som är 13 åldergräns , men jag gjorde fel själv så jag tänker aldrig spela mer. Så ArsenalGeek har rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag borde få spela och va på villken hemsida jag vill Nej inte om det finns en åldergräns som förbjuder att barn under 13 år spelar. Då tycker jag att alla under 18 borde sluta med Gta? Ontopic: ta reda på fakta innan du skriver nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Du! man ska genast lägga av med sånt sida!! dom snor pengar!! man får betala av allt!!! jag menar det!! va på fuska.se för här behöver man inte betala för allt!! jag tycker att dom på habbo ska lägga ner hela verksamheten :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 jag borde få spela och va på villken hemsida jag vill Dina kompisar ahr säket köpt HC, det ksotar i månaden om du ska behålla a de e hc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r4k4 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 hahahahah .... ahahh ... kan nt sluta skratta ahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Asså försöker du få oss att sluta spela habbo elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Tänk lite. Alla hemsidor vill nästan tjäna pengar på oss så självklart habbo vill,och fuska.se,och blip.se och alla andra sidor. Bara inse. Vill du inte spela habbo för att saker kostar, spela inget sånt på internet för nästan allt kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) Om du tycker att ett spel som habbo hycklar, så kan du istället spela mmorpg spel som är helt gratis och lätt att levla och käna pengar lätt.... ;) Redigerat 10 November 2008 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.