ArgSnickare Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Jag har hört talas om att Guitar hero Aerosmith kommer ut i juni, är det sant? :huh: Redigerat 12 Maj 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag har hört talas om att Guitar hero 5 (Aerosmith) kommer ut i juni, är det sant? :huh:Tror jag inte, efter som 4 inte kommit ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Aerosmith är bara en "expansion" till 3:an. Som Rock the 80's va till 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ja, det kommer komma men vet inte så mycket om det. Kan hända att det e så Tyrsö säger: Aerosmith är bara en "expansion" till 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 det ÄR en expansion till 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) det blir väl typ nummer 5 i serien? guitar hero 1 guitar hero 2 rock the 80's guitar hero 3 sen kommer aerosmith som nummer 5 EDIT: någon som vet vad den kommer att kosta då? och kommer man kunna köpa den på xbox marketplace? Redigerat 11 Maj 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Guitar hero 5 även kallat aerosmith tycker att det verkar lite lamt de borde göra guitar hero 6 in flames :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Det kommer kosta som ett vanligt GH spel. Och nej, jag tror inte man kommer kunna köpa den på Xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 men en bra nyhet är att det inte bara kommer att vara Aerosmith låtar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Inte? Vilka andra låtar kommer det att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 jag tror också att det är en expansion till 3:an, men det med andra låtar än aerosmith visste jag inte? vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Man kommer typ vara Aerosmith bandet men det kommer vara andra låtar också. Vi får hoppas att min källa stämmer :) EDIT: På trailern står det "Play the music of Aerosmith and other superstar bands" och här är från wikipedia: Guitar Hero: Aerosmith är ett spel i Guitar Hero-serien. Det räknas som en expansion till Guitar Hero III och släpp är planerat till 29 juni 2008. Spelet innehåller mest Aerosmith men också lite av stone temple pilots deep purple och några till. Redigerat 12 Maj 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.