ArgSnickare Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Thea vill inte ens prata med mig och emelie nu :huh: Jag är glad att jag blev tillsammans med Emelie :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 säg till thea att du gillar henne också men att ni bara kan vara vänner så blir hons äkert glad och vill prata med dig.. ps. ladda upp bilder på dem^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 säg till thea att du gillar henne också men att ni bara kan vara vänner så blir hons äkert glad och vill prata med dig.. ps. ladda upp bilder på dem^^ Ja, ladda upp. Alla här är kåta glin!1111111111!!!111111!!!1111!!!111!!!!11!!!!11!!!!1111!!!1111!!!!11!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ursäkta men måste skriva HAHA. Vilken otur där. Om du gillar båda, både som kompis och "mer" än kompis så skulle jag nog inte satsa på någon utan ha kvar dom som kompisar, går inte detta så kör på den du gillar mest, det får den andra tjejen acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) säg till thea att du gillar henne också men att ni bara kan vara vänner så blir hons äkert glad och vill prata med dig.. ps. ladda upp bilder på dem^^ Men ofta jag laddar upp bilder på dom... EDIT: kan någon mod låsa denna tråd? :( Redigerat 16 Maj 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 som du Vill Tråd Låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 tro mig! det här är ett gyllene tillfälle att lägga trekantsknullet under bältet! Jag var i samma läge själv en gång. De brukar vara helt ok med sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Thea borde respektera att du vill va med Emilie.... :blink: PMa nån mod som kanske kan låsa tråden? Redigerat 2 Juli 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Satsa på Emelie, jag gillar namnet också, för jag har vart tillsamans med en Emelie ;) Sen så får du välja själv vem du vill va med, och inte va toffla för någon tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.