Zimens Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Jag gillar min les paul jag. :) Svårt att få tag på det där tjocka, tunga, varma gibson ljudet på något annat sätt. Redigerat 15 Juni 2008 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Mjo, les paul är det ju inget fel på heller. ^^ Men Ibanez är gitarren för mig (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ojda, jag "hade" en för 4minuter sen...Vad gör man om man råkade trampa sönder gitarren? Alltså jag suger på vad gitarrens delar heter, men ni vet där strängarna här, det är en " planka "som strängarna sitter på, vad gör man om man råkade trampa så att den knäcktes :o ? Håller upp den i 2 delar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Limmar tillbaka så gott det går :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Stampade du sönder halsen? hah, köpa en ny gura antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Stampade du sönder halsen? hah, köpa en ny gura antar jag... Njae, inte nödvändigtvis. En jag känner råkade ut för nåt liknande. Han limmade och nu funkar guran perfekt igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ojda, jag "hade" en för 4minuter sen...Vad gör man om man råkade trampa sönder gitarren? Alltså jag suger på vad gitarrens delar heter, men ni vet där strängarna här, det är en " planka "som strängarna sitter på, vad gör man om man råkade trampa så att den knäcktes :o ? Håller upp den i 2 delar nu.. Hade du den bara liggande på golvet eller? :PSkulle vilja ha en billig el gitarr... Ska nog spara till en. :) Några tips på en bra, billig elgitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Epiphone är billiga och bra. det är detsamma som Gibson, men man tillverkar dem mest i korea, för att hålla priserna låga. :D Annars kan du satsa på en washburn gitarr eller kanske en Black devil? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Epiphone är billiga och bra. det är detsamma som Gibson, men man tillverkar dem mest i korea, för att hålla priserna låga. :D Annars kan du satsa på en washburn gitarr eller kanske en Black devil? :)Hehe jag har aldrig sett nån av dom :P Skulle du kunna visa några bilder? Och hur mycket skulle dom då kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nja, jag gjorde inte med flit :o Jag har lirat sen så skulle jag käka, då la jag den på golvet, sen ringde telefonen då kastade jag mig på sängen, slängde bort alla kuddar ( som hamnade på gitarren ) sen så skulle jag gå och käka, då lät det..Ja det var ett så ganska fränt ljud som dom när den knäcktes.. Simple@ Jo jag testade limma, men sen när jag lyfter upp den så knäckts den av igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Har en söt liten Fender-kopia i mitt rum^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^ jorå,smaken är som baken.Har tänkt på att köpa en stratocaster,sägs vara rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.