Kratos Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 ok Famine, visste inte att man fick så mkt för att skaffa alla bilar åt Brucie ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 När man ska sno bilar åt Brucie. Ska man bara ta en bil och åka till nåt ställe där han e eller nåt? Har inte brytt mig om att göra det så jag bara undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 han skriver på mailen vilka bilar du ska hämta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Hittar man bilarna ute i trafiken eller står dei nån gränd så ska man hämta dom? Vart ska man köra dom sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Det är olika, vissa bilar står det gubbar bredvid som börjar attackera dig om du tar bilen. Men det är ju olika... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Kanske inte hör hemma här, men om man fuskar så tröttnar man på spelet snabbare :bah: Men jag brukar fuska på andra spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg