Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Skrivet 11 Maj 2008 Någon som vill joina min cs clan? >>> War OF Light Skicka PM till mig isåfall du vill joina clanen, annars kan du skriva här i forumet helt klart om du vill joina clanen :) Jag skickar dig länken till clanens hemsida.. Good luck! //Estevan137
Gäst Edsele Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Skrivet 25 Januari 2009 Hej ;D Är skillad player, spelar ofta cs! Alltså 1.6 , är 14 år men väldigt bra. Har varit med i en clan förut men las ner efter vi förlorade i z-ligan :S Men kan gå in på ett nytt försök med ny clan! Adda mig på steam: Niffen_ Nickar SmitarN^ på cs. Snackar även mkt i Ventrilo PS: Hur många är med i clanen ? Vad heter du på steam ?
MaryJane Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) Hej ;D Är skillad player, spelar ofta cs! Alltså 1.6 , är 14 år men väldigt bra. Har varit med i en clan förut men las ner efter vi förlorade i z-ligan :S Men kan gå in på ett nytt försök med ny clan! Adda mig på steam: Niffen_ Nickar SmitarN^ på cs. Snackar även mkt i Ventrilo PS: Hur många är med i clanen ? Vad heter du på steam ? Synd att det var över ett halv år sedan han leta efter spelare. Redigerat 25 Januari 2009 av SID
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Hej ;D Är skillad player, spelar ofta cs! Alltså 1.6 , är 14 år men väldigt bra. Har varit med i en clan förut men las ner efter vi förlorade i z-ligan :S Men kan gå in på ett nytt försök med ny clan! Adda mig på steam: Niffen_ Nickar SmitarN^ på cs. Snackar även mkt i Ventrilo PS: Hur många är med i clanen ? Vad heter du på steam ? Synd att det var över ett halv år sedan han leta efter spelare. aa är nog försent nu :/
Rekommendera inlägg