WishCookie Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hej nu kommer det en ny pokemon spel till sverige som heter pokemon platnium. Den är dock till DS Eller GameBoy Advance SP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hej nu kommer det en ny pokemon spel till sverige som heter pokemon platnium. Den är dock till DS Eller GameBoy Advance SP. Ska det verkligen det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hej nu kommer det en ny pokemon spel till sverige som heter pokemon platnium. Den är dock till DS Eller GameBoy Advance SP. Jaså, finns det nån källa till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hej nu kommer det en ny pokemon spel till sverige som heter pokemon platnium. Den är dock till DS Eller GameBoy Advance SP. DS. Inte GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Det har jag okså hört! Det ska vara som pokemon mytery dungdeon(stavning) fast med de nya pokemonen! Och jag har hört att det ska finnas ett blue och ett red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Det har jag okså hört! Det ska vara som pokemon mytery dungdeon(stavning) fast med de nya pokemonen! Och jag har hört att det ska finnas ett blue och ett red! Jag tror att Alexmini pratar om ett nyare spel som heter Pokémon Platinum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 suck, som pokemon emerald ungefär, pokemon ruby/sapphire fast bättre ( emerald = platinum, ruby/sapphire = diamond/pearl ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Pokemon Platinum är ett spel som en kille har gjort själv. Man spelar det på en Emulator. Dock så kan det komma ett nytt spel som heter Platinum, dock källa tack? Redigerat 12 Maj 2008 av Umbreon_Moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Det är endast ett rykte. Just nu iallfall. Låses, för det är en onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg