x3n0n Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 hej kan nån hjälpa mig med skripting jag vet hur man gör ett skript men sen så har jag ingen aning om vart jag ska lägga skriptet för att det saj funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Ingen kan hjälpa dig förän du säger vilken sorts skript du vill ha hjälp med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 ett sånt skript som gör live och rs och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 börja med att lära dig svenska så att folk fattar vad du menar, sen kan du ladda upp skriptet du gjort till en hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Det jag vill veta är, vart jag ska lägga ett admin skript som jag tex får ifrån www.fpsbanana.com tack så mycket om någon kunde berätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Det jag vill veta är, vart jag ska lägga ett admin skript som jag tex får ifrån www.fpsbanana.com tack så mycket om någon kunde berätta. :huh: Fattar nada, vad menar du?Du menar att du har laddat ner en skript kod :huh: :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag har fått en skript kod fån en hemsida och jag undrar bara vart jag ska klistra in den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag har fått en skript kod fån en hemsida och jag undrar bara vart jag ska klistra in den?Hm, du öppnar konsollen ( § ) och skriver skripten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 jag har fått en skript kod fån en hemsida och jag undrar bara vart jag ska klistra in den?Hm, du öppnar konsollen ( § ) och skriver skripten. Han kanske menar nåt om man skriver i config typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Jag tror han menar såhär: Han har skaffat skript till ex. rcon warmup, rcon start.. Så när han trycker på 1 så blir det warmup tex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Eller menar du som ett buy script? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ja menar som svennis sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg