elin1101 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) finns det någon sida som hjälper en att bli "bra" på att pixla, i tex paint?... (helst på svenska då.. :P ) Skulle GÄRNA bli bättre än vad jag är, kan knappt nått :P Redigerat 12 Maj 2008 av elin1101 Citera
TiredRacoon Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) finns det någon sida som hjälper en att bli "bra" på att pixla, i tex paint?... (helst på svenska då.. :P ) Skulle GÄRNA bli bättre än vad jag är, kan knappt nått :P RIGHT...Nu ska jag lära dig något som gör att du aldrig behöver ställa så många onödiga och dumma frågor hela tiden :) Det finns en sida som heter Google, skitbra sökmotor ^^ Om du skriver www.google.se i sökrutan högst upp i Internet Explorer så kommer du dit :) När du är på google.se så ser du en annan sökruta. Där i kan du skriva det du letar efter, i detta fallet "Pixla Guide Paint". Redigerat 12 Maj 2008 av MovieMe Citera
elin1101 Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2008 finns det någon sida som hjälper en att bli "bra" på att pixla, i tex paint?... (helst på svenska då.. :P ) Skulle GÄRNA bli bättre än vad jag är, kan knappt nått :P RIGHT...Nu ska jag lära dig något som gör att du aldrig behöver ställa så många onödiga och dumma frågor hela tiden :) Det finns en sida som heter Google, skitbra sökmotor ^^ Om du skriver www.google.se i sökrutan högst upp i Internet Explorer så kommer du dit :) När du är på google.se så ser du en annan sökruta. Där i kan du skriva det du letar efter, i detta fallet "Pixla Guide Paint". vet avd google är använder den..men hittar aldrig nå bra..aja får väll försöka :S Citera
Gäst Proletar Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 finns det någon sida som hjälper en att bli "bra" på att pixla, i tex paint?... (helst på svenska då.. :P ) Skulle GÄRNA bli bättre än vad jag är, kan knappt nått :P RIGHT... Nu ska jag lära dig något som gör att du aldrig behöver ställa så många onödiga och dumma frågor hela tiden :) Det finns en sida som heter Google, skitbra sökmotor ^^ Om du skriver www.google.se i sökrutan högst upp i Internet Explorer så kommer du dit :) När du är på google.se så ser du en annan sökruta. Där i kan du skriva det du letar efter, i detta fallet "Pixla Guide Paint". vet avd google är använder den..men hittar aldrig nå bra..aja får väll försöka :S Kör upp en dildo i rövhålet så känns det så fucked up så att du börjar klicka med musen.Voilá, pixling i den finaste formen! Citera
elin1101 Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2008 finns det någon sida som hjälper en att bli "bra" på att pixla, i tex paint?... (helst på svenska då.. :P ) Skulle GÄRNA bli bättre än vad jag är, kan knappt nått :P RIGHT... Nu ska jag lära dig något som gör att du aldrig behöver ställa så många onödiga och dumma frågor hela tiden :) Det finns en sida som heter Google, skitbra sökmotor ^^ Om du skriver www.google.se i sökrutan högst upp i Internet Explorer så kommer du dit :) När du är på google.se så ser du en annan sökruta. Där i kan du skriva det du letar efter, i detta fallet "Pixla Guide Paint". vet avd google är använder den..men hittar aldrig nå bra..aja får väll försöka :S Kör upp en dildo i rövhålet så känns det så fucked up så att du börjar klicka med musen.Voilá, pixling i den finaste formen! roligt Citera
TiredRacoon Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 finns det någon sida som hjälper en att bli "bra" på att pixla, i tex paint?... (helst på svenska då.. :P ) Skulle GÄRNA bli bättre än vad jag är, kan knappt nått :P RIGHT... Nu ska jag lära dig något som gör att du aldrig behöver ställa så många onödiga och dumma frågor hela tiden :) Det finns en sida som heter Google, skitbra sökmotor ^^ Om du skriver www.google.se i sökrutan högst upp i Internet Explorer så kommer du dit :) När du är på google.se så ser du en annan sökruta. Där i kan du skriva det du letar efter, i detta fallet "Pixla Guide Paint". vet avd google är använder den..men hittar aldrig nå bra..aja får väll försöka :S Kör upp en dildo i rövhålet så känns det så fucked up så att du börjar klicka med musen. Voilá, pixling i den finaste formen! roligt Njae, om man skulle byta ut lite ord här och var i hans inlägg så skulle man få en enkel beskrivning på hur du pixlar.Men allvarligt talat, vad är det du inte fattar med pixling? Citera
Gäst TheWho Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Dra några linjer där varje sublinje är 2 pixlar lång (i regel), hur svårt kan det vara? -.- Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.