Khazar Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 men va inte dumma mot mig jag letar bara efter non att spela med som är svensk på dark moon fair eller vad den heterom du lärde dig vad realmen du spelar på heter hade det ju hjälp när det gäller att få någon att spela med, med tanke på att man inte vill spela med någon "sum stvar soher" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 men va inte dumma mot mig jag letar bara efter non att spela med som är svensk på dark moon fair eller vad den heterom du lärde dig vad realmen du spelar på heter hade det ju hjälp när det gäller att få någon att spela med, med tanke på att man inte vill spela med någon "sum stvar soher" hade inte wow på datan så jag gissade men det va dark moon faire typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Darkmoon Faire (RP)... Jag har en lvl 20 shammy där... (Fast jag lirar inte på den...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg