ThaNooB Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Är det någon som vet var det finns många Viper? Det är såna här blåa bilar, jag har iaf bara sett dem i blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Har sett dom lite här och var, tror bara du har otur om du inte kan hitta... Samlade på dom med olika flaggfärger innan, hade svenska, danska och finska men dom försvann av nån anledning o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Ja, jag har en sån här på mitt med. Men så har jag gjort en ny fil också och så är jag på första ön. Hittade en sån, dem är ju ganska svåra att hitta (eller?), och så tänder de ju fyr på lägenheten och då har man inga bilar kvar så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Ibland ser jag inga sånna, men sen kommer det typ 3 sånna på rad. Det gäller att ha lite tur när man vill hitta bilarna man vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Japp, jag kör med fusk på den nya filen. Gjorde fel med på gamla, dödade Dwayne :( Så nu vill jag göra om, men jag pallar inte att det ska ta så lång tid :D Typ när man blir efterlyst på vissa cp uppdrag. Men jag fuskar bara med bilar, fullt hp och poliserna. Tycker det är synd att det inte finns nån Corvette eller Viper på fusken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Japp, jag kör med fusk på den nya filen. Gjorde fel med på gamla, dödade Dwayne :( Så nu vill jag göra om, men jag pallar inte att det ska ta så lång tid :D Typ när man blir efterlyst på vissa cp uppdrag. Men jag fuskar bara med bilar, fullt hp och poliserna. Tycker det är synd att det inte finns nån Corvette eller Viper på fusken. Sen heter ju bilarna i spelet inte vad bilarna i verkligheten gör heller. ;) Corvette heter, om jag inte minns helt fel, Coquette. Redigerat 13 Maj 2008 av Famine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag vet, men jag orkade inte skriva det. Skrev från början "Corvette" men tyckte att jag inte skulle det eftersom jag skrev Viper där uppe :) Men nu har jag iaf fått mitt andra safehouse för andra gången, och jag har två Vipers utanför! :D En med tak och en utan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 heter inte Viper Banshee på spelet? Iallafall, har många sånna, och en Lamborghini. Vet inte namnet på Lambon...Infruder eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Det finns fusk till "Ferrari F430" eller 430, "Porsche" och "Aston Martin" mm. Men det finns inte till "Corvette" eller "Lamborghini". Tycker det e skitsynd! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 heter inte Viper Banshee på spelet? Iallafall, har många sånna, och en Lamborghini. Vet inte namnet på Lambon...Infruder eller nåt. Jag hittade en Banshee idag :D Jag har hittat några såna där bilar en igår och en idag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Det finns fusk till "Ferrari F430" eller 430, "Porsche" och "Aston Martin" mm. Men det finns inte till "Corvette" eller "Lamborghini". Tycker det e skitsynd! :( Tror att en kille senare i spelet tipsar en vart en Lambo finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Har ni tagit den där bilen som står bakom garagen vid Mansion House (Mansion House ligger högst upp vid stranden på den sista ön)? Den e jäkligt skön att köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg