Hoppa till innehåll

Viper På Gta Iv

Rekommendera inlägg

Har sett dom lite här och var, tror bara du har otur om du inte kan hitta... Samlade på dom med olika flaggfärger innan, hade svenska, danska och finska men dom försvann av nån anledning o.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag har en sån här på mitt med. Men så har jag gjort en ny fil också och så är jag på första ön. Hittade en sån, dem är ju ganska svåra att hitta (eller?), och så tänder de ju fyr på lägenheten och då har man inga bilar kvar så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, jag kör med fusk på den nya filen. Gjorde fel med på gamla, dödade Dwayne :( Så nu vill jag göra om, men jag pallar inte att det ska ta så lång tid :D Typ när man blir efterlyst på vissa cp uppdrag. Men jag fuskar bara med bilar, fullt hp och poliserna. Tycker det är synd att det inte finns nån Corvette eller Viper på fusken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, jag kör med fusk på den nya filen. Gjorde fel med på gamla, dödade Dwayne :( Så nu vill jag göra om, men jag pallar inte att det ska ta så lång tid :D Typ när man blir efterlyst på vissa cp uppdrag. Men jag fuskar bara med bilar, fullt hp och poliserna. Tycker det är synd att det inte finns nån Corvette eller Viper på fusken.

Sen heter ju bilarna i spelet inte vad bilarna i verkligheten

gör heller. ;)

Corvette heter, om jag inte minns helt fel, Coquette.

Redigerat av Famine
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet, men jag orkade inte skriva det. Skrev från början "Corvette" men tyckte att jag inte skulle det eftersom jag skrev Viper där uppe :) Men nu har jag iaf fått mitt andra safehouse för andra gången, och jag har två Vipers utanför! :D En med tak och en utan ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

heter inte Viper Banshee på spelet? Iallafall, har många sånna, och en Lamborghini. Vet inte namnet på Lambon...Infruder eller nåt.

Jag hittade en Banshee idag :D

Jag har hittat några såna där bilar en igår och en idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns fusk till "Ferrari F430" eller 430, "Porsche" och "Aston Martin" mm. Men det finns inte till "Corvette" eller "Lamborghini". Tycker det e skitsynd! :(

Tror att en kille senare i spelet tipsar en vart en Lambo finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...