desertpures Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 jag tycker att man ska ha offical tråd på vänner etc där folk kan skriva om problem,för att det finns många som bara skriver nåt för få fuskarank.jag behöver inte nämna några namn.men vi vet vilka det är och ni mods också *probs* .denna tråden skulle lösa spamm + inte så många trådar om problem med kärlek och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Skulle ju faktiskt kunna vara en bra idé, men om du menar att det ska vara en enda tråd för alla sorters problem kan det nog bli lite rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Skulle ju faktiskt kunna vara en bra idé, men om du menar att det ska vara en enda tråd för alla sorters problem kan det nog bli lite rörigt.som jag sa problem som rör sig om kärlek och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 alla tjejer tycker jag är äckliga bara för att non har spridit ut ett ryckte om att jag har nakna tjejer afficher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Skulle ju faktiskt kunna vara en bra idé, men om du menar att det ska vara en enda tråd för alla sorters problem kan det nog bli lite rörigt.som jag sa problem som rör sig om kärlek och sånt. Ah, jag hade trådar och sånt från Vuxensnack i bakhuvet XD lite andra grejer det... Jaja, men då så :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Tror det skulle bli lite rörigt med en officiell tråd. Forumet handlar om Vänner, Relationer och Kärlek, i de ämnena ingår oftast problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 visst,det kan alla fatta.men jag menar att det finns 10 trådar som är typ samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 FINNS DET 10 LIKA TRÅDAR??!! (har aldrig sertt non annan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 alla tjejer tycker jag är äckliga bara för att non har spridit ut ett ryckte om att jag har nakna tjejer afficher tror dom att du har porrplanscher (stavfel?) när du är 10 år? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 FINNS DET 10 LIKA TRÅDAR??!! (har aldrig sertt non annan)jag har sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 alla tjejer tycker jag är äckliga bara för att non har spridit ut ett ryckte om att jag har nakna tjejer afficher tror dom att du har porrplanscher (stavfel?) när du är 10 år? :o Haha, inte många 10 åringar som har porr planscher, men en del av dem kollar nog på porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.