Escain Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 om man förlorar mot vem som helst, förlorar man hälften av alla sina pengar, men dom pengarna hos morsan påverkas inte! larvitar hittar man i silver mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaha så ni menar att man ska lägga alla pengar hos morsan först, ok men var e silver mountain nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Draghon menar Silver Cave och den kommer du till när du tagit all 16 nålar och klarat RED Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Har du inte klarat pokemon ligan!?(fniss!) TIPS! Kopiera Rare Candy MVH The master :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Har du inte klarat pokemon ligan!?(fniss!) TIPS! Kopiera Rare Candy MVH The master :D Det går itte göra på crystal. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag har inte det spelet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 det går och klona på crystal : Jag klonade på crystal en gång genom att när jag bytte en luigia mot en mewtwo med min vänm så tog mina batteri slut så när jag startade mitt spel igen så hade jag en till luigia OBS jag hade en ledig plats. Du kan åsså klona pokemon genom gul på samma sätt men dina batterier beöver inte ta slut när du ska byta din pokemon och du ser att den går över till din vän stäng av gameboyet puuuuu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg