ExorZ Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 epaaj han får faktist skylla sig själv om han går på de, dessutom borde han bara använda google men om han litar på folk här, sen lurar nån han att göra nått helt annat, varför ska man ens skriva här då? ska vi sitta och ljuga till folk som frågar om hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimpan Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) epaaj han får faktist skylla sig själv om han går på de, dessutom borde han bara använda googleAsså khazar dra! jag vill itne ha din hjälp för du är bara oshysst + att jag tror inte att du vet vad du holler på med! Så bye skriv inte mer........ Men asså jag har tästat sökt på allt möjligt med jag hittar inte ... Redigerat 15 Maj 2008 av jimpan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Annars kan du göra det via att skriva format c: i kommandotolken. Underlättar det för alla.Har hört att det ska göras via en CD eller fjärrstyrning, annars funkar det inte? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Annars kan du göra det via att skriva format c: i kommandotolken. Underlättar det för alla.Har hört att det ska göras via en CD eller fjärrstyrning, annars funkar det inte? :o Funkade fint när jag tog bort windows totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg