💬
Logga in
Fuska.se

Vandalisering?

18 svar · startad

Trådstartare #1

Hur mycket vandalisering är det på din skola?

Klotter, fönster som är krashade, fråt det allt möjligt.

På min skola är det inte så mycket, men vissa gånger kan det vara överfullt med klotter, inte graffiti, utan klotter, över allt.

Nåra snubbar som håller till i mitt område . SPL , springer runt och tror att dom är coola o.s.v...

Är det mycket " skit " på eran skola?

Senast ändrad:

15 May 2008

Njaee inte alls mycket. Dörren gick sönder för några dagar sedan bara, någon sprang in i den.

16 May 2008

I princip ingenting.

Moderator

Nej inget sånt på våran skola, sånt höll man på med i högstadiet ( vandalisering fixa sina egna territorium o.s.v ;) )

En kompis till mig pajade en lampa idag om det räknas.

inget!!

18 May 2008

lite men f.ö är det ganska lugnt.

19 May 2008

Mycket klotter m.m.

En del klotter, men för det mesta ganska lungt på min skola ;)

23 May 2008

vi gjorde shack av sånna plattor man har i taket som man kan ta ner vände varran och vi drog i sönder ett låst skåp. ps kastade in min ko9mpis i en dörr så att glaset gick isönder idag

25 May 2008
↗ till inlägget

vi gjorde shack av sånna plattor man har i taket som man kan ta ner vände varran och vi drog i sönder ett låst skåp. ps kastade in min ko9mpis i en dörr så att glaset gick isönder idag

Vet du hur dyrt det är att reparera sådant bara för att omogna fjortisar som ni ska låtsas-glädja er för tio sekunder?

Senast ändrad:

31 May 2008

Hej

20 Jun 2008

Tja, fönsterglasen är förstörda några gånger om året, dörrhandtaget var helt sabb nån gång under det här året , och klotter är det väl rätt ofta under läsåren så visst är det lite vandalisering på vår skola.

Senast ändrad:

21 Jun 2008

Vi får väl se hur den ser ut efter sommaren. ='o

22 Jun 2008

Vad menar du med "klotter, inte grafitti utan klotter"?

Klotter är ju = grafitti

och grafitti = Klotter.

Det är ju samma sak...

↗ till inlägget

Vad menar du med "klotter, inte grafitti utan klotter"?

Klotter är ju = grafitti

och grafitti = Klotter.

Det är ju samma sak...

Stor skillnad på grafitti och klotter, klotter är vandalisering, grafitti kan vara klotter men är oftast konst.

Klotter kan vara att rita på väggar o.s.v. Men annars så tycker jag att det är dumt och förstöra saker på skolan eftersom det kostar jävligt massa pengar att reparera skadorna.

24 Jun 2008

Gymnasiet: Inget

Högstadiet: Har för mig det var en av de värsta skolorna i landet när det gällde vandalisering/dåligt uppförande/betyg.

25 Jun 2008
Knark

Inget.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in