Ylar Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hej, Jag behöver hjälp med detta liksom med adressen det finns .com jag vill veta .se! :( Snälla, svara! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 uhm..vilken hemsida fick du en gratis från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Ska du bara ha en DNS som länkar till dig eller ska du beställa en webhost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ylar Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 jirachi22, fattar inte vad du menar :/ bafferoffe, nee liksom en sida som dom hjälper med att göra en hemsida men jag vill ha .se för då är den på svensk! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 .com betyder inte att sidan inte är på svenska. Om du bara ska ha en DNS så kan du besöka http://www.dyndns.com/ Vet dock inte om dom har .se domäner som är gratis, kolla iallafall. I annat fall får du köpa ett DNS-namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.