ErnstVampire Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Vad är mirror grand prix cup? nån som vet? Om ni vet så skriv här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Japp det är det. Fast jag tror inte du vinner nåt. (osäker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare. Vet det eftersom det är likadant på double dash :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ErnstVampire Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare. Vet det eftersom det är likadant på double dash :P. Men hur blir den mirror då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare. Vet det eftersom det är likadant på double dash :P. Men hur blir den mirror då? Hur den blir ? Spegelvänt blir det. D.v.s höger blir vänster och tvärtom. Kolla dig själv i speglen och kolla. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ErnstVampire Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare. Vet det eftersom det är likadant på double dash :P. Men hur blir den mirror då? Hur den blir ? Spegelvänt blir det. D.v.s höger blir vänster och tvärtom. Kolla dig själv i speglen och kolla. x) Men aaaah, hur blir den menar jag, asså spelar man bara och så e den spegelvänd eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare. Vet det eftersom det är likadant på double dash :P. Men hur blir den mirror då? Hur den blir ? Spegelvänt blir det. D.v.s höger blir vänster och tvärtom. Kolla dig själv i speglen och kolla. x) Men aaaah, hur blir den menar jag, asså spelar man bara och så e den spegelvänd eller vad asså typ om banan är att man ska sväna åt höger på den vanliga cupen,så är banan att man ska svänga åt vänster på mirror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hur låser man upp dem? Genom att klara alla 150cc? Håller iaf på med det nu ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Jupp , klara all 150cc tror jag :) Jag har klarat Mirror mode i alla cuper ;) grymt nice spec när man vinner blue falcon till babyarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Med klara menas guldtrofé eller stjärnor med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Guldtrofe tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Inte klara alla cuper i alla klasser då ? Rank spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.