Megaman67 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Vad är mirror grand prix cup? nån som vet? Om ni vet så skriv här :D Alltså, det är 150cc, men banorna är spegelvända. Jag vet det för det finns på Mario Kart DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Vad är mirror grand prix cup? nån som vet? Om ni vet så skriv här :D Alltså, det är 150cc, men banorna är spegelvända. Jag vet det för det finns på Mario Kart DS. Tråden har redan fått svar.Dessutom är sista raden i din signatur fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Sista raden i din signatur är Fail Offtopic: Vad har du med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Sista raden i din signatur är Fail Offtopic: Vad har du med det att göra? Inget, men den är ändå fail.Och din låtsas-quote är också fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Vet hur man får alla nu. Tack ändå. Trodde bara jag hade en kvar... Men vet du hur man får skelletbowser då? Det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.