WishCookie Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hej jag ska köpa Mystery Dungeon red rescue team imorgon och ja jag vet de spelet är från 2006 men vill gärna spela det spelet eftersom jag inte kan köpa den nya. Men hursomhelst behöver litte info och vad spelet går ut på. Så om du är snäll kan du säga då vad spelet går ut på och lite info med :) Snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Du kommer att få göra ett test, där man svarar på frågor. Sen så kommer du bli en pokemon (efter din personlighet) Sedan väljer du en partner. Ni 2 ska då skapa ett "Rescue Team". Där hjälper man en massa andra pokemon som ber om hjälp. Och man går igenom "Dungeons" och möter mot andra mer vilda Pokemon. Det var väl ganska kortfattat =P Men jag vill inte berätta för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Spelet börjar med att du helt plötsligt har förvandlats till en Pokémon (vilken du blir beror på din personlighet). Du möter en Butterfree som har tappat bort sitt barn. Du (och din partner) går in i en liten skog för att rädda Caterpie, och så börjar spelet. Spelet går ut på att man ska gå runt i olika skogar/grottor/annat och besegra andra Pokémonar för att kunna hitta trappan som leder till nästa våning. Det går också att få med vilda Pokémonar i sitt team, fast man behöver inga Pokébollar! Det finns 386 Pokémonar i spelet (Bulbasaur-Deoxys). Man kan också rädda andra som har kört fast i spelet genom att linka eller byta lösenord. Jag har Blue Rescue Team, så om du köper Red och sedan kör fast kan jag hjälpa dig! :) EDIT: Såg inte att Cosmic var före. Redigerat 16 Maj 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ok men jag bara undrar en sak när jag skulle till Br så hade dom inte RRT :( Kan man ens köpa spelen? P.s Om du kan nån hemsida där jag kan ladda ner pokemon dungeon RRT till datorn gratis så skriv gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Ok men jag bara undrar en sak när jag skulle till Br så hade dom inte RRT :( Kan man ens köpa spelen? Det finns på EB Games där jag bor... P.s Om du kan nån hemsida där jag kan ladda ner pokemon dungeon RRT till datorn gratis så skriv gärna.Man får inte prata om sådant här. Redigerat 16 Maj 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ok men var bor du vilken stad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Ok men var bor du vilken stad?*borttaget* Men det (spelet alltså) borde nog finnas på andra ställen också. Redigerat 18 Januari 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg