Easton Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag dödade Francis . Han hade för dålig attityd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Dödade Derrick . Tyckte inte om någon av de. Desutom så kan man ringa Francis så försvinner polisen (vet inte exakt hurmånga stjärnor han tar bort.) Redigerat 17 Maj 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vad får man om man dödar Francis? Jag spelar inte på den där jag dödade vem det nu va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Om man dödar Francis får man en kortare väg att köra till kyrkogården i uppdraget Undertaker än om man dödar Derrick, inget mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Om man dödar Francis får man en kortare väg att köra till kyrkogården i uppdraget Undertaker än om man dödar Derrick, inget mer. Då är det ju nästan bättre att döda Derrick. Tror ändå jag ska döda Francis som jag gjorde första gången men det buggade sig så jag fick starta om och döda Derrick. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Själv dödar man alltid Playboy X och Francis. Eveytime :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Själv dödar man alltid Playboy X och Francis. Eveytime :) Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Jag har 66,67% Mission Progress på Francis... Hade ni det också innan ni skulle döda honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 jag visade ingen nåd jag gick upp på taket och sköt francis i huvet. men kan ju inte döda derrick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) Jag dödade Derrick Redigerat 26 Maj 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Använd spoliertags! Eller va det heter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 valde francis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg